Известие

Collapse
No announcement yet.

Фарове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Фарове

    С ксенон съм,единият фар(левият) свети без грешка,но десния малко по слабо и вяло свети ,освен тва малко и цвета бяга,по различен е се едно не съм с 6000к крушка а 4000к примерно.Рефлектора мисля,че е ок от вътре,обаче от вън самото покритие на фара е по мътно и сякаш се люпи.Някаква като лепенка се едно има от горе и някой е тръгнал да я отленпя и не я е доотлепил така изглежда. Таа въпроса е как се възстановява външната част ма фара,с какви материали и евентуално къде.
    156 2.4jtd 170+к.с.(remap) 2001г. Sportwagon -EX
    Brera 2.4jtd 200 + к.с.

  • #2
    Различната светлина не е от фара , а от баласта на ксенона. А това което се люпи е UV защитата. По принцип фаровете могат да се полират. Потърси в темите имаше кой как го е правил.
    Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
    sprint tropheo
    155/1.8
    156/2.0 Selespeed

    Comment


    • #3
      А въпросната УВе защита, да не е лак който е нанесен от някой майстор като е пастирвал колата? Автоджамбазки трик... ,гледаш я няква с нови фарове и като мине годинка и..., и мойта беше така, вероятно и много други.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #4
        Моите бяха покрити с лак, водна на 1500, после водна на 2000 и после паста и станаха мн добре. Но не е лошо да се почисти рефлектора отвътре!
        sigpic
        Gulfstream G650 with Italian design...

        Comment


        • #5
          Ако ще бараш вътре което е крайно нежелателно,щото ще направиш повече поразий отколкото ползи, само с вода и памук, подсушаването става също с памук.
          Иначе с водна шкурка 2000, после с няколко вида пасти, и стават като нови, относно лака въпроса е спорен, може с лак може и без, но за да стане качествено с лак трябва да се сваля фара.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #6
            О за лака съм сигурен, проверено и изпитано, след година макс, ще пожълтеят много. Н го препоръчвам. А за отварянето говоря да махна стъклото и да почистя рефлектора само. Правил съм го с приятел, но неговите фарове се смъкват мн лесно, при мене е ташак с тая подкартерна кора. Имах лак на мойте и затова се наложи 1500 водна. А за пастите минах с 2 и 3 номер с машината и заспаха.
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #7
              С машина не е добре да се минава, защото пласмасата прегрява и потъмнява. Най-добре е ръчичката да пипне, малко е тегава работата но щом се прави с желание всичко става.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                С машина не е добре да се минава, защото пласмасата прегрява и потъмнява. Най-добре е ръчичката да пипне, малко е тегава работата но щом се прави с желание всичко става.
                ..... има си бавнооборотни машинки дет са перфектни за целта, да не я минаваш на машина с 5000об/мин. та да я прегрееш!!!!!!!! Това на ръка е първобитна работа.
                Alfa156 Against All

                Comment


                • #9
                  какви са тия работи водна 1500 водна 2000 и пр. пояснете,че не разбирам
                  156 2.4jtd 170+к.с.(remap) 2001г. Sportwagon -EX
                  Brera 2.4jtd 200 + к.с.

                  Comment


                  • #10
                    Водна шкурка колега! Отиваш в железария и търсиш ...... първо помътняват като ги минеш със шкурката ...затова трябва да ги завършиш с паста.


                    Аз лично съм полирал моите с обикновена шкурка.
                    Минах ги с 9 микрона,след това с 2 и накрая с 1. Завърших с паста и светнаха.
                    Alfa156 Against All

                    Comment


                    • #11
                      Естествено че на бавни обороти, с ръка няма да постигнеш този ефект. Иначе използвай водна вкурка 2000 и поливай с водица при процеса. при мене лака не се махаше само с 2000 и затова използвах 1500 водна шкурка. успех, дай снимки ако може преди и след, ще е интересно.
                      sigpic
                      Gulfstream G650 with Italian design...

                      Comment


                      • #12
                        Абе някой махал ли е фаровете на 156, че утре или вдругиден ще ги свалям. Гледах разни теми, тук таме и снимки, ясно е че ще се сваля бронята, но нещо за което трябва да внимавам примерно?
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment


                        • #13
                          не няма нищо сложно в свалянето на бронята то си е пипкаво това мероприятие.имаш болтове под пластичните подкалници /на късата страна на бронята/които се отвиват кофти
                          sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                          Comment


                          • #14
                            Да обяснявам ли пак че става и без сваляне на бронята...
                            А след лака пожълтяват , защото лакът трябва да е с UV защита. Иначе се постига само гланц но не се защитава пластмасата отдолу от UV лъчите и тя естественно пожълтява.
                            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                            sprint tropheo
                            155/1.8
                            156/2.0 Selespeed

                            Comment


                            • #15
                              Я сподели колега как става без сваляне на бронята, би трябвало поне частично да се освободи за да се бръкне под фара.
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment

                              Working...
                              X